tirsdag 1. mai 2012

Bursdag♥

Hei bloggen♥

Beklager for lite blogging i det siste... Men jeg har rettuslett ikke hatt tid til det D: sorry...

I dag har jeg uan sett BURSDAG!!!!!!!!!!!!! yeeeee!!♥♥♥♥♥

Jeg har fått mest penger, men også litt småting: en mascara, en ROSA jakke, øredobber til bunaden og over 1000 kroner!♥(har ikke telt, men det er over 5    200-lapper!)  og med alle de pengene skal jeg i allefall kjøpe meg conwoords-sko!(vet ikke om det skrives son!!) eee... jo mulig en krølltang VISS ikke mormor har en hjemme til seg..., og så skal jeg spare litt dah... hmmm...

Akkuratt nå kjeder jeg meg, Andreas e på fotballtrening og Arne Magnus gjør ting han ikke får låv te å gjør.. haha♥♥♥♥♥♥♥

sitt å vente på fler gesta♥...

Jeg har egentlig ikke mer å skrive om... men en ting:

-Hva syns du/dere om bloggen??
-Hva syns du/dere burde bli bedre??
-Hva syns du/dere burde bli mindre av???
-Har du/dere forslag om hva jeg skal skrive om osv...??

Nokk blogging for i dag snakkes♥♥♥♥♥♥♥

-Millers♥♥(kallenavn xD)

1 kommentar:

  1. Jeg synes det er dumt du ikke her flere lesere fordi du har kjempe fin blog!

    SvarSlett

Hei! Takk for kommentaren!! kommenter gjerne igjen<3