tirsdag 5. juni 2012

Trondheims tur!

Hei heiiiiii<33
I dag har jeg og klassen vert på omvisning i og omkring Nidsarosdommen!<33


her står æ forran Nidarosdommen og postere!!



Her e altså kirka!! STOR!!!:)


Og her e glassvinduet!!:*

 På bussen fra Skatval skole og te Tronheim satt æ atme Thea(http.theasmil.blogspot.com) og vi fletta hverandre!


mææ:)

tvillinga vi<33

Smil da Thea!!

Når vi kom fram til kirken kunne vi titte rundt omkring på plassen! jeg og Theab tot også noen bilder på plassen vi var!
Fine Thea<33
Statuer!!



Kanonen i Erkebiskopgården.<33

på bussen skulle læreren vår skrive en liste på hvilken is vi ville ha! Jeg og Thea spiste Royal!
mmmmm...<33


det var alle bildene jeg orket å legge ut i dag<33. Snakkess!:)

ps. jeg skal begynne med son bilde greier!! jaja forteller litt om d senere  jeg!! og en ting til<3 jeg har fått meg ny pc. så det kommer maaange bilder!! gled dere<333


5 kommentarer:

Hei! Takk for kommentaren!! kommenter gjerne igjen<3