torsdag 7. juni 2012

Trening til Martine:)

Hei alle sammen! Bare en ting, TUSEN TAKK for at du leser min blogg<3!!!!!!!
På starten av dagen skulle jeg til regulerings-tannlegen å stramme reguleringa! Det var enklere en du skulle trodd!! Senere kjørte jeg og mamma til skolen. I de første to timene hadde vi Mat og Helse! og i de siste to timene hadde vi Kunst og Håndverk(?) Drømmedag!! Etter skolen tok jeg bussen hjem som vanlig, og gjorde lekser som vanlig! Senere var det trening, men det var 11er kamp på Framnes, så vi hadde trening i hagen til Martine(ei i klassen). Det var suupergøy og vi hadde det veldig koselig!!!!!!! Til kveldsmat fikk vi pølse og kake<3 UTROLIG morsomt!!!!!!!!!! Jeg måtte sykle dit, og tilbake! Men det var ikke såå langt når man vet om en snarvei! mohaha:) Veldig sliten i føttene jeg nå!!!!!!!!!!!!!!

Snakkes<3

ps. Kan du/dere som leser! Si bloggadressen videre?? Da hadde jeg blitt utrolig glad!! 

pss. Still hjerne spørsmål til spørsmålrunden min her!

3 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg var der!!

    SvarSlett
  2. Ja, men du hadde det sikkert gøy du å da!!!!!!!!<3

    SvarSlett
  3. Jo jeg hat tatt mange bilder fra jeg ebuffe.blogg.no og fridaali.blogg.no var på stranda på avslutninga!! Som jeg legger ut i morgen

    SvarSlett

Hei! Takk for kommentaren!! kommenter gjerne igjen<3